Karitatív csapatépítés
Gyertek, és segítsetek Tappancson és menhelyen élő társain!
Munkák, amiket el tudnátok végezni a karitatív csapatépítés keretében:
– talajcsere a kifutókon;
– takarítás, tereprendezés;
– ajtók, ablakok, kapuk, kerítések festése;
– kutyaházak felújítása, építése fából.
A karitatív csapatépítés ideális létszáma:
8 – 30 fő
A felázott erdőinkben, ahol a kidőlt fák veszélyessé teszik a kirándulást!
Munkák, amiket el tudnátok végezni a karitatív csapatépítés keretében:
– erdei utak megtisztítása a kisebb kidőlt fáktól;
– turistajelzések felfrissítése;
– erdei pihenők megtisztítása (szemétszedés);
– erdei pihenők (összedőlt padok, esőbeállók) felújítása;
A karitatív csapatépítés ideális létszáma:
20 – 250 fő
Vagy a legsúlyosabb árvíz-sújtotta területeken élő embereken!
Munkák, amiket el tudnátok végezni a karitatív csapatépítés keretében:
– falak megerősítése;
– kerítések felújítása;
– kerítések festése;
– lakások belső-, és külső festése;
– óvoda épületének helyreállítása;
– közterületek újraparkosítása.
A karitatív csapatépítés ideális létszáma:
20 – 50 fő
Az, hogy miért jó ez nekik, nem is kérdés:
- A menhelyeken élő állatok tiszta kifutókat kapnak.
- Rendbe tesszük az erdei utakat, hogy Ti is bármikor biztonságosan kirándulhassatok.
- Az ország egyébként is legnehezebb anyagi helyzetben levő területein családok újra normális körülmények között élhetnek kifestett, felújított otthonaikban.
De mire jó nektek egy karitatív csapatépítés?
- Egy napra kiszabadultok a mindennapi irodai őrületből, és a szabad levegőn mozogva/dolgozva jó hangulatban együtt vagytok. Ennyi idő alatt többet beszélgetek és nevettek a többiekkel, mint a cégnél egy hét, vagy akár egy hónap alatt!
- Egy “szokásos” csapatépítésben nincs meg az a plusz jó érzés, amit a mások megsegítése miatt érzünk. Egy “Segíts most!” program után hazatérve hosszú ideig hasznosnak fogják érezni magukat a kollégák, ami jó hatással lesz a munkahelyi teljesítményükre.
- A cégek életében napjainkban egyre fontosabb szerepet tölt be a CSR (Corporate Social Responsibility), azaz a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás, mert ennek hatására egyrészt javul a vállalat társadalmi megítélése. Másrészt a tudatos vásárlók számára szimpatikusabbá válik a cég, ami hosszú távon mindenképp kifizetődő.
Hogyan tudtok részt venni?
- Ajánlatot kértek a számotokra legszimpatikusabb programra a lehető legtöbb adat kitöltésével.
- Csatári Mónika kolléganőnk felhív, és egyeztetitek a kérdéses pontokat.
- Igényeitek alapján egyeztetünk a befogadó intézményekkel (állatmenhelyek, erdészetek, önkormányzatok), és elkészítjük a konkrét ajánlatot.
- Egy személyes találkozó keretében átadjuk az ajánlatot, melyet – ha kell még – a megbeszélésen finomítunk.
- Nincs más hátra, mint a karitatív csapatépítés megrendelése, és…
- Kezdődhet a segítségnyújtás!